piatok 4. júna 2010

Turnaround a p. plán

Turnaround možno definovať ako obrat podniku k lepšiemu, čo znamená zmenu od jeho úpadku k jeho prosperite. Ak v podniku dôjde k úpadku, nie je nič stratené a vo veľa prípadoch môže nastať práve turnaround a podnik sa môže opäť vrátiť k svojej prosperite. Práve tu sa uplatňuje plánovanie a rozvrhovanie činností ako dôležitý prvok pri zvládaní a riešení krízy v podnikateľskej aktivite. Ako prvok plniaci funkciu nástroja zvládania zmeny pri realizácii tzv. turnaroundu slúži  podnikateľský plán, v ktorom riešime predovšetkým nasledujúce oblasti:
·         implementácia vhodných a časom preverených systémov pre správny tok informácií a rozhodnutí,
·      rozloženie zodpovednosti v jednotlivých pozíciách do správnych rúk,
·      zmeny organizačnej štruktúry vyplývajúce zo správneho rozvrhnutia zodpovednosti v podniku,
·      reálnosť, včasnosť, kompletnosť a zrozumiteľnosť informačných tokov,
·      spätná väzba.

1 komentár:

  1. Nikdy som si nemyslel, že zverejním túto správu. Stala sa skvelá vec, ktorá zmenila môj svet. Dostal som úver, úspešne som splatil svoje dlhy. život sa teraz cíti dobre. Bol som zadĺžený, súrne som potreboval peniaze. Niekoľko online spoločností, ktoré som kontaktoval, mi nemohlo ponúknuť peniaze, pretože som nemohol zaplatiť poplatok za spracovanie. moja priateľka Emilia ma odporučila na lapofunding960@gmail.com, podal som žiadosť a podpísal som ich zmluvu s právnikom. ak potrebujete čestnú spoločnosť, ktorej môžete dôverovať pri žiadosti o úver, dôrazne vám odporúčam kontaktovať lapofunding960@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť