piatok 4. júna 2010

Hypotekárny úver

Hypotekárny úver je úver s lehotou splatnosti najmenej 4 roky a najviac 30 rokov zabezpečený záložným právom k tuzemskej nehnuteľnosti, a to aj rozostavanej, ktorý je financovaný prevažne prostredníctvom vydávania a predaja hypotekárnych záložných listov. Hypotekárne záložné listy vydáva banka, a teda ako banka v pozícii veriteľa môže pri nesplácaní úveru tento dlhový cenný papier predať na burze. I keď v praxi banka častejšie poskytuje hypotekárny úver na financovanie bývania občanov, tieto úvery sú určené i pre podnikateľské subjekty. Podnikateľský subjekt najčastejšie môže daný úver použiť pre nasledovné účely:
·         výstavbu nájomných domov, administratívnych budov, podnikateľských priestorov,
·         kúpu nájomných domov, budov, podnikateľských priestorov; rekonštrukciu a modernizáciu domov a budov,
·         splatenie poskytnutého úveru použitého na účel jednej z predošlých možností, ktorý nie je ale hypotekárnym úverom.

7 komentárov:

  1. mala by som záujem o kúpu a dostavby penzionu v Ba ,ake su podmienky

    OdpovedaťOdstrániť

  2. Môžem znovu usmievať poďakovanie pánovi Mathieu Severin I
    získal úver vo výške € 6,000 a dvaja z mojich kolegov tiež dostal
    Pán Mathieu Flabeau pôžičky bez problémov so sadzbou 3% louisewilmassse@gmail.com
    o rok, keď úver v niekoľkých krajinách, ako je Francúzsko,
    Monako, Belgicko, Švajčiarsko, Luxembursko, Kanada, Kanaďania Etc ... I
    poradí vám, aby ste si vybrať zlú osobu, ak chcete
    skutočne urobiť pôžičku peňazí do svojho projektu
    druhej. Som po túto správu, pretože pán Mathieu Severin ma urobil
    dobrý s týmto úverom. Je to cez kamaráta, ktorý som sa stretol
    to poctivý a šľachetný človek, ktorý mi umožnilo získať tento úver.
    Takže moja rada vážne a rýchla pôžička svedectvo v 24H
    kontaktovať ho a on uspokojí vás na
    Všetky služby, ktoré budú vyžadovať.
    Tu je jeho e-mailovú adresu:
    Mail: louisewilmassse@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sme hlavné Írsko / Priamy poskytovatelia Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, dlhopisov a CD a tieto finančné nástroje sú špeciálne pre prenájom a predaj. Sme jedným z popredných poskytovateľov finančných nástrojov s kanceláriami po celej Európe.
    vždy dodáme včas a presnosť, ako je uvedené v dohode. Máte možnosť slúžiť našim prenajatým zariadeniam na obchodné programy, financovanie projektov, zvýšenie úverových liniek, korporátne úvery (úvery na podnikanie alebo obchodné expanzné pôžičky), obstaranie úverov na vybavenie (priemyselné zariadenia, lietadlá, lode atď.)
    Pravá banková záruka (BG) a pohotovostná akreditívna ponuka (SBLC)
    Meno: Fachtna O'Mahony
    E-mail: paciolifinancialservicesltd@gmail.com
    Skype id: paciolifinancialservicesltd@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. We are authorized Financial consulting firm that work directly with
    A rated banks eg Lloyds Bank,Barclays Bank,HSBC bank etc

    We provide BG, SBLC,and lots more for clients all over the world.

    We are equally ready to work with Brokers and financial
    consultants/consulting firms in their respective countries.

    Our procedures are most reasonable and safest as we operate a 100% financial risk free process which entails that the issuing and receiving bank continues the transaction immediately after DOA is countersigned

    We offer certifiable and verifiable bank instruments via Swift Transmission from a genuine provider capable of taking up time bound transactions. We are RWA ready to close leasing with any interested client in few banking days

    We hope to establish a long term business relationship with you even after this first trial

    Regards
    WALSH SMITH, ROBERT
    email : info.iqfinanceplc@gmail.com
    skype: cpt_young1
    Tel contact: +447031968934
    Registered No: 04374045

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj pán / pani Máte finančné problémy? Už sa nemusíte báť, pôžička vám môže pomôcť! Máte online: - Osobné a komerčné pôžičky - Úvery na bývanie - Úvery na vozidlá - Spätné získavanie úverov - Investičné pôžičky Moja finančná kapacita je 5 000 až 8 000 000 s úrokovou sadzbou 3%. Požadované pôžičky sa získajú do 48 hodín od podania žiadosti. pre viac informácií prosím kontaktujte moju adresu Mail: Peterheymannloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dear sir,

    I am a direct Mandate to a genuinely renowned Investment Finance Company offering Cash & Asset Backed Financial Instruments on Lease and Sale at the best rates and with the most feasible procedures.

    Instruments offered can be put in all forms of trade and can be monetized or discounted for direct funding. For Inquiry contact.

    Email: longmornprojectfinances@gmail.com

    Skype: longmornprojectfinance@hotmail.com

    Whatsapp : +1(661)262-9225

    Warm Regards
    Simon Federman.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nikdy som si nemyslel, že zverejním túto správu. Stala sa skvelá vec, ktorá zmenila môj svet. Dostal som pôžičku, úspešne som splatil svoje dlhy. život sa teraz cíti dobre. Bol som zadĺžený, súrne som potreboval peniaze. Niekoľko online spoločností, ktoré som kontaktoval, mi nemohlo ponúknuť peniaze, pretože som nemohol zaplatiť poplatok za spracovanie. moja priateľka Emilia ma odkázala na lapofunding960@gmail.com, požiadal som o pôžičku a podpísal som ich zmluvu s právnikom. ak potrebujete čestnú spoločnosť, ktorej môžete dôverovať pri žiadosti o úver, dôrazne vám odporúčam kontaktovať lapofunding960@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť